Mitt badrum….

God Morgon Måndag….

Idag bjuder jag på lite bilder från vårt badrum, när vi köpte huset för tre år sedan var det ett kontor i detta rummet, vi bestämde oss för att ha ett stort badrum och det blev naturligt att välja detta rummet, både jag och min man är intresserade av inredning och min man är jätte duktig på att komma på bra planlösningar….
Så det blev ett badrum i jordnära färger med ett inbyggt badkar i mitten av rummet, bakom badkaret finns en stor härlig dusch….
Jag ÄLSKAR vårt badrum….
Ha en underbar dag……
Kram Kajsa
3 Kommentarer
  1. Aratorps Lena
    Aratorps Lena says:

    Ja, verkligen jättesnyggt! Och där har jag varit och kissat, på vår trädgårdsresa genom Skåne! Du bor på en helt magisk plats, Kajsa! Kram!

Kommentering är stängd.