LOPPIS OCH FIKA…..

Helgen 11-12 september mellan kl 11-15
Nu till helgen kommer jag och min syster ha servering i butiken,
av världens godaste äpplekaka och sillatårta…..
Vi öppnar upp verkstaden med massa loppis prylar….
I butiken kan ni passa på att njuta av lite höstnyheter och bra erbjudande…..
Senare idag bjuder jag på lite bilder, vad ni kan hitta på vår loppis….
Ha en underbar dag…..
Kram Kajsa
4 Kommentarer

Kommentering är stängd.