Vårt Sovrum….
Sängen kommer från ILVA och överkastet kommer från Hemtex….
Vilka ljuvliga dagar & sommaren är här🤍 vi öppnar upp för sommarens öppettider, onsdag -lördag 11-15
Vi kommer säkert få det väldigt lugnt med tanke på vädret, så är det någon som behöver inrednings hjälp eller kanske någon som behöver förnya sin garderob, så finns vi här för er🩶
Kram kram
En liten paus från butiken & vips så flödar kreativiteten igen & resultatet blev ommöblering 🩶 De sista hyllorna ska dammas & ogräset ska tas bort innan vi öppnar upp onsdag kl 11.00
Välkomna onsdag - lördag 11-15🩶
Midsommar helgen blev magisk, först var det sonen som hade fest & sedan avslutades helgen med en fest för dottern….
Nu väntar en ny vecka & vi kör sommar öppet i Butik & Café & ändrar våra öppettider Onsdag - Lördag 11-15🤎
Hoppas vi ses…
Midsommar blommor, klänningar & fika….
Vi finns på plats för er idag Torsdag mellan 11-15 & erbjuder -25% på alla Kläder🤍 en sak till…
Vi bjuder på kaffe & kaka för er som äter lunch hos oss idag🤍
Hoppas vi ses🤍
Torsdag håller vi Öppet 11-15 i både Butik & Café🩶
Vi har massa fint & vi erbjuder -25% på Alla Kläder….
Välkomna 🩶
Midsommarafton & Midsommardag håller vi stängt…
Kom & häng med oss idag🩶 vi har midsommar blommor & klänningar & massa annat fint🩶 Butik & Café håller öppet 11-15….
Kom förbi vetja🩶
Så mysigt att vara tillbaka i butiken🩶 Missa inte att vi kör -25% på alla Kläder denna veckan, så är du på jakt efter en midsommar outfit borde du komma till oss, vi har mycket fint🩶
Från imorgon hittar ni även lite snittblommor som passar till midsommarkransen…
Kram Kram🩶
Denna webbplats använder cookies. Genom att fortsätta surfa på webbplatsen godkänner du vår användning av cookies.
AccepterarGöm detta meddelandetInställningarWe may request cookies to be set on your device. We use cookies to let us know when you visit our websites, how you interact with us, to enrich your user experience, and to customize your relationship with our website.
Click on the different category headings to find out more. You can also change some of your preferences. Note that blocking some types of cookies may impact your experience on our websites and the services we are able to offer.
These cookies are strictly necessary to provide you with services available through our website and to use some of its features.
Because these cookies are strictly necessary to deliver the website, refusing them will have impact how our site functions. You always can block or delete cookies by changing your browser settings and force blocking all cookies on this website. But this will always prompt you to accept/refuse cookies when revisiting our site.
We fully respect if you want to refuse cookies but to avoid asking you again and again kindly allow us to store a cookie for that. You are free to opt out any time or opt in for other cookies to get a better experience. If you refuse cookies we will remove all set cookies in our domain.
We provide you with a list of stored cookies on your computer in our domain so you can check what we stored. Due to security reasons we are not able to show or modify cookies from other domains. You can check these in your browser security settings.
We also use different external services like Google Webfonts, Google Maps, and external Video providers. Since these providers may collect personal data like your IP address we allow you to block them here. Please be aware that this might heavily reduce the functionality and appearance of our site. Changes will take effect once you reload the page.
Google Webfont Settings:
Google Map Settings:
Google reCaptcha Settings:
Vimeo and Youtube video embeds:
You can read about our cookies and privacy settings in detail on our Privacy Policy Page.
Integritetspolicy
Vilket fantastiskt fint sovrum! Blir inspirerad! Vi håller på för fullt med olika projekt här hemma bl a byte av fönster. Så kanske en liten konstig fråga…Vad har ni för storlek på era fönster? Vi håller på att mäta och ska ha den modellen ni har men jag tycker att de mått vi tänkt känns lite stora…(110 x140). Storleken på era fönster såg så lagom ut. Du får gärna maila mig( anna_isidorsson@yahoo.se) Kram Anna
Vackert!!!
kram christin
ÅÅÅÅ Jösses så fint ni har…helt otroligt ljuvligt. Vilken känsla.
Ni måste ju sova hur skönt som helst i detta rum…
Jag blir aldeles matt i hela kroppen,
Du får nog komma hem hit och ordna upp mitt hem!!
På riktigt!!!
Hur stort än mitt intresse är för inredning…som är STORT…så får jag inte till det.
Duktiga duktiga dig!!
He en riktigt fin kväll
Kramar Malin
Hej Kajsa!
Nu har jag koll på alla tjejer som åker med den 16 oktober till dig. Jag har inte din mailadress men om du mailar den till petra.hogrell@mark.se så ska du få alla ”ord” de önskar för dagen.
Ha det gott
Helenas syster Petra i Kinna