Kommentering är stängd.
Följ oss på Facebook
Följ oss på Instagram
Imorgon Lördag ska det vara över 30 grader, så vi håller STÄNGT i både butik & cafe🤍 Så ses vi nästa vecka…
Trevlig helg & är det någon som åkt över 100 mil & som planerat ett besök under morgondagen, skicka ett SMS, så kanske jag kan öppna butiken för er….
KRAM KRAM
Spola fram några sekunder - Inspiration liven kommer efter ”whoops”❗️
Vi håller öppet för er som blev sugna, mellan 11-15 idag 🤎
Vill ni beställa från Liven, skicka oss ett DM så hjälper vi dig vidare🤎
Njut av helgen…
Vi startar Fredag kl 9 med en inspirations LIVE 🤎
Vi visar våra senaste nyheter & startar helgen på bästa sätt…
Kram Kram 🤎
Strålande sol & värme🤎 men vi finns på plats för er som vill njuta av vår mysiga miljö, inspireras & kanske ta en lunch…
Vi öppnar kl 11🤎
Butiken är fixad & vi har packat upp nyheter hela dagen🤎
Kom förbi, Onsdag - Lördag 11-15
Välkomna Onsdag 11-15 gäller både Butik & Café🤎

Ååh så fina! Dem jag har ligger här hemma oanvända o bara väntar på att få invigas. Bort med all snö o massor av plusgrader så vi kan börja plantera i trädgården:) vi kommer till butiken senare idag! Kram så länge
Jag hade osså behövt fina trädgårdshandskar!!! De ljusrosa :). Får ta mig ut till dig snart igen o plocka på mig en del av de 100-tals grejerna jag egentligen velat köpa med mig hem :).
Hoppas Ni haft en mysig helg i solen. Kram
Helena sa…
Vad roligt att du har haft mycket folk i butiken, hoppas de handlade också. Jag jobbade på Gröna Bönor, vi hade mycket folk också…och de handlade. Jag tycker rätt låt vann igår, vad tyckte du.
Kram Helena.