Kommentering är stängd.
Följ oss på Facebook
Följ oss på Instagram
Vilka ljuvliga dagar & sommaren är här🤍 vi öppnar upp för sommarens öppettider, onsdag -lördag 11-15
Vi kommer säkert få det väldigt lugnt med tanke på vädret, så är det någon som behöver inrednings hjälp eller kanske någon som behöver förnya sin garderob, så finns vi här för er🩶
Kram kram
En liten paus från butiken & vips så flödar kreativiteten igen & resultatet blev ommöblering 🩶 De sista hyllorna ska dammas & ogräset ska tas bort innan vi öppnar upp onsdag kl 11.00
Välkomna onsdag - lördag 11-15🩶
Midsommar helgen blev magisk, först var det sonen som hade fest & sedan avslutades helgen med en fest för dottern….
Nu väntar en ny vecka & vi kör sommar öppet i Butik & Café & ändrar våra öppettider Onsdag - Lördag 11-15🤎
Hoppas vi ses…
Midsommar blommor, klänningar & fika….
Vi finns på plats för er idag Torsdag mellan 11-15 & erbjuder -25% på alla Kläder🤍 en sak till…
Vi bjuder på kaffe & kaka för er som äter lunch hos oss idag🤍
Hoppas vi ses🤍
Torsdag håller vi Öppet 11-15 i både Butik & Café🩶
Vi har massa fint & vi erbjuder -25% på Alla Kläder….
Välkomna 🩶
Midsommarafton & Midsommardag håller vi stängt…
Kom & häng med oss idag🩶 vi har midsommar blommor & klänningar & massa annat fint🩶 Butik & Café håller öppet 11-15….
Kom förbi vetja🩶
Så mysigt att vara tillbaka i butiken🩶 Missa inte att vi kör -25% på alla Kläder denna veckan, så är du på jakt efter en midsommar outfit borde du komma till oss, vi har mycket fint🩶
Från imorgon hittar ni även lite snittblommor som passar till midsommarkransen…
Kram Kram🩶

Så fint! Roligt med Ikea besök!
Hej hej…
Visst är det så att man är glad i vissa speciella saker. Det kvittar egentligen vad andra tycker…man har sina egna favoriter.
Klockan blev jag tok förtjust i. Har du gjort den själv?? Underbar!!
Hoppas du hittade ngt på Ikea.
Kram Malin