Saker med en egen Historia….


Jag har fastnat för gamla saker, gamla saker som levt ett liv innan de hamnade hos mig….
Tänk, en sak som någon annan inte önskar längre….
Hamnar hos en som lite smått är förälskad i just denna vackra sak….
LOPPIS kan ibland kännas som ett paradis…
Man skulle infört en Loppisdag, just denna dagen i veckan skulle man bara besöka loppisar….
Som den 8:e dagen på veckans dagar….
Det skulle passa mig….
Ny vecka, ny utmaningar och nya ideer….
Kram Kajsa
3 Kommentarer
  1. Anonymous
    Anonymous says:

    Hej!

    Nu är det snart dags för tjejerna från Kinna att besöka dig. När behöver du senast ha våra ord till skyltarna?

    Petra

Kommentering är stängd.