Kommentering är stängd.
Följ oss på Facebook
Följ oss på Instagram
Imorgon Lördag ska det vara över 30 grader, så vi håller STÄNGT i både butik & cafe🤍 Så ses vi nästa vecka…
Trevlig helg & är det någon som åkt över 100 mil & som planerat ett besök under morgondagen, skicka ett SMS, så kanske jag kan öppna butiken för er….
KRAM KRAM
Spola fram några sekunder - Inspiration liven kommer efter ”whoops”❗️
Vi håller öppet för er som blev sugna, mellan 11-15 idag 🤎
Vill ni beställa från Liven, skicka oss ett DM så hjälper vi dig vidare🤎
Njut av helgen…
Vi startar Fredag kl 9 med en inspirations LIVE 🤎
Vi visar våra senaste nyheter & startar helgen på bästa sätt…
Kram Kram 🤎
Strålande sol & värme🤎 men vi finns på plats för er som vill njuta av vår mysiga miljö, inspireras & kanske ta en lunch…
Vi öppnar kl 11🤎
Butiken är fixad & vi har packat upp nyheter hela dagen🤎
Kom förbi, Onsdag - Lördag 11-15
Välkomna Onsdag 11-15 gäller både Butik & Café🤎

hej!
jag vill också påskpyssla…men har tappat sugen idag….hoppas pyssellusten återvänder snart!!
har du kollat pris på hyllorna?
kram kram
Tjena!
Tack för färgtipset. Smart med avtorkningsbart, inte tänkt på tidigare.
Jasså du tränar du…grrr, jag hinner inte/är för lat för att träna :). Men är ju sååå väl medveten om att jag behövt. Helt galet slö i kroppen ibland.
Nu när vi väl flyttat får det bli mer uteliv för Aston, svårt när man bor utan trädgård etc. Har ni byggt er lekstuga själv?
Lycka till med påskpysslandet!! Är det betongägg du snitslar ihop?
Kram/ Jennifer