Onsdag mellan 18-20….


Bjuder jag på lite Oliver Salami Basilika Brie Vindruvor och Kex…..
Och ni får sitta ner och njuta av den öppna elden och tända ljus….
Varmt Välkomna mellan 18-20…..
Hälsar Kajsa
5 Kommentarer
  1. marie-louise
    marie-louise says:

    hittade din blogg av en slump, kikade även in i butiken och insåg att den ligger precis i närheten av mig =) Jag bor i Ekeby och kör förbi er skylt varje gång jag ska till mina svärföräldrar som bor i Kvistofta, tänker varje gång att jag ska stanna till och se vad ni har att erbjuda och nu ska jag minsann göra slag i saken =)

  2. Anonymous
    Anonymous says:

    Hej Kajsa! Tvärr hann jag inte att komma igår….kan tänka mig att det blev en mysig kväll. Hoppas att vi ses snart. Kramisar från Carina

Kommentering är stängd.