Nya varor….

Massa mysiga saker har trillat in i butiken och just nu är det den lila färgen som talar……

Idag har jag fått smyga iväg hemifrån för ett litet besök hemma hos Anna Malin,
När jag kom där ifrån fick jag bara en väldigt lust att ändra på allt där hemma….
Så nu vet jag vad som gäller när barnen somnar i kväll, du är duktig på att smitta av,
ialla fall på mig…..
Ett litet besök i Butiken i Höganäs, hann vi också med….
Njut av färgen lila……
De små vaserna och kloten finns snart att köpa i webbshopen…..
Och de vackra bären kommer från en porslinsbuske i min trädgård…..
Ha en underbar Tisdag……
Kram Kajsa
4 Kommentarer

Kommentering är stängd.