Massa mysiga saker har trillat in i butiken och just nu är det den lila färgen som talar……
Idag har jag fått smyga iväg hemifrån för ett litet besök hemma hos Anna Malin,
När jag kom där ifrån fick jag bara en väldigt lust att ändra på allt där hemma….
Så nu vet jag vad som gäller när barnen somnar i kväll, du är duktig på att smitta av,
ialla fall på mig…..
Ett litet besök i Butiken i Höganäs, hann vi också med….
Njut av färgen lila……
De små vaserna och kloten finns snart att köpa i webbshopen…..
Och de vackra bären kommer från en porslinsbuske i min trädgård…..
Ha en underbar Tisdag……
Kram Kajsa
Hej!
Jag kommer absolut att hålla koll i butiken jag är nämligen lilaoholic=)Annica
Vilka fina saker, och en härlig blogg. Önskar dig en härlig kväll
Vad många fina saker du visar, gillar
de små vaserna.
Får titta in i shopen senare
ha det gott!
kram c
Älskar lila toner. Mycket vackert sammansatt!