Mitt Kök


I mitt kök ser det ut så här just nu….

Gammalt Klaffbord som blivit ommålat i en härlig grå färg, Vita Tolix stolar och betonghyllor från min Butik…. Köket kommer från Ballingslöv och just nu ligger det ekbänkskivor…. Har inte mage till att byta ut 3 år gamla bänkskivor…. Men i drömmen och lite längre fram i framtiden ligger där betong även där….

Idag har jag haft härligt besök av två tjejer som helt enkelt är tokiga i inredning…. Madde som har Stilinredningochdesign och AnnaMalin som har Heltenkelt

Tack tjejer för en härlig förrmiddag med massor av snack och gott sällskap….

Ha en underbar måndag kväll….. Kram Kajsa

4 Kommentarer
  1. Karin
    Karin says:

    Fint kök! Vårt ser likadant ut…(men det är IKEAS ädel vit) Har också stort fönster vid vasken och ekbänkskiva! =)

  2. madde
    madde says:

    Tack själv fina du! Så mysigt!

    Nu har jag planterat sophora ,så fina.
    Skrattar när jag tänker på din betoning ha ha

    Största kramen till dig

Kommentering är stängd.