Terrassen har också fått en lite höstigare KÄNSLA…..
Nu vill man bara dra tiden lite baklänges, hösten får gärna vara här för det innebär att man ska plantera alla perenner som man gått och längtat efter, som ska stå vackert till nästa sommar….
Mörkare kvällare, kylligare nätter, FROST och tända ljus…..
Hela mitt hus förändras till hösten, det blir mysigare och förmedlar en varmare KÄNSLA….
Lika mycket som jag längtar efter sommaren så älskar jag att hösten är på intåg….
Gud vilken härlig terass!
Hej…
Vad inbjudande det ser ut i solskenet. Jag kommer på loppisen, vad roligt….
Kram Helena.