Kommentering är stängd.
Följ oss på Facebook
Följ oss på Instagram
Imorgon Lördag ska det vara över 30 grader, så vi håller STÄNGT i både butik & cafe🤍 Så ses vi nästa vecka…
Trevlig helg & är det någon som åkt över 100 mil & som planerat ett besök under morgondagen, skicka ett SMS, så kanske jag kan öppna butiken för er….
KRAM KRAM
Spola fram några sekunder - Inspiration liven kommer efter ”whoops”❗️
Vi håller öppet för er som blev sugna, mellan 11-15 idag 🤎
Vill ni beställa från Liven, skicka oss ett DM så hjälper vi dig vidare🤎
Njut av helgen…
Vi startar Fredag kl 9 med en inspirations LIVE 🤎
Vi visar våra senaste nyheter & startar helgen på bästa sätt…
Kram Kram 🤎
Strålande sol & värme🤎 men vi finns på plats för er som vill njuta av vår mysiga miljö, inspireras & kanske ta en lunch…
Vi öppnar kl 11🤎
Butiken är fixad & vi har packat upp nyheter hela dagen🤎
Kom förbi, Onsdag - Lördag 11-15
Välkomna Onsdag 11-15 gäller både Butik & Café🤎

Älskar tulpaner jag med! Tallrikshyllan är på plats och det blev så bra;) Önskar dig en riktigt trevlig helg!
Kram Jill
Hej Kajsa!
En liten fråga, säljer du lösa blommor också, nästa helg skall vi ha fest, då har jag bestämt mig att jag sakll ha ranukler, kanske du har det?
Trevlig helg på dig imorgon jobbar jag också.
Kram Helena.
Hejsan Helena….
Helena:Jag kan fixa ranukler till dig….Hur många vill du ha och vilken färg….
Jill:Det blev ju riktigt bra med hyllan….
Ha en riktigt trevlig helg tjejer…. Kajsa