Hej då…..
Nu har jag fokuserat på jobbet 150% och visst är det roligt när man har upp över öronen mycket att göra….. Både när det gäller jobb, bokföring, hem, barn, träning, tvätt, mat, butik, blommor, kurs, förbereda och fixa….
Nu har jag fokuserat på jobbet 150% och visst är det roligt när man har upp över öronen mycket att göra….. Både när det gäller jobb, bokföring, hem, barn, träning, tvätt, mat, butik, blommor, kurs, förbereda och fixa….
Åh hoppas ni får en bra resa!!
Ha det så jättemysigt!
Jag e liadan :). Bara att slappna av o njuta, det är ni värda!
Grattis till 30!
Kram
ha det nu så himla bra i …….. 🙂
och grattis till er båda!
njut av tiden, det ska vi göra
när det är våran tur att åka nästa vecka;)
kram och vi hörs!
Stooort grattis till er båda! Fantastiskt att ni fyller på samma dag!
Varma kramar Christin
ÅÅÅÅ stort Grattis till både dig och Jacob! Tack för en mycket trevlig kväll igår. Stora kramar Annica
Stort Grattis och ha en fantastik resa! Kram
Hej…
Grattis till er väl behövliga och bästa tid som ni kommer ha tillsamman på er resa. Och givetvis på födelsedagarna….!!
Man kommer sakna barnen,men det är viktigt med egentid med varandra. Det bästa är att man samlar energi,och när ni kommer tillbaka är ni utvilade och riktigt pigga föräldrar…
Gud vilka ljuvligt söta barn du har…
Ta nu hand om er ,
Kramar Malin
Grattis på er båda, försök nu att koppla av på er resa tillsammans, det är väl behövt..
Tack så jättemkt för kursen, roligt var det!!
Kram Linda
Hej på Er och STORT GRATTIS….riktigt kul att ni har samma födelesdag!
Ha en riktigt skön resa.
KRAM Maria, Astrid & Greta!