Äntligen….


…..har kurslokalen förvandlas till ett mysigt fik ute på landet…..
Jag låter bilderna tala….
Hoppas vi ses till helgen….
5 Kommentarer
  1. Monica, Blogg Betongkrukan
    Monica, Blogg Betongkrukan says:

    Hej,
    jag skulle önska jag hade möjlighet att dyka upp på en fika, ser inbjudande ut. Men avståndet gör det omöjligt. Men vem vet förr eller senare så kanske jag kan hälsa på i din butik!

    Hälsningar Monica

  2. Anonymous
    Anonymous says:

    Fina bilder!! Var kan man köpa den fina hängade ljuslykta???

    Mvh Malin

  3. Enkla Ting
    Enkla Ting says:

    Hejsan alla…..
    Till Monica, Förr eller senare, låter som en ide….
    Till Monica…. Lyktorna har precis kommit in i butiken igen, så du kan skicka en mail så skickar jag de till dig….

    Tack för era kommentarer, jag blir så glad…
    Kram till er alla

  4. Barn & Inredning
    Barn & Inredning says:

    Hej Kajsa!!
    Tack för en riktigt mysig loppisdag idag…underbart fin butik du har.
    Jag kommer tillbaka flera gånger!!
    Blev sååå inspirerad.
    Kommer nog på besök imorgon också… 🙂

    Kram på dig kära du…
    Ps. provade tolixstolarna, och de var sköna. Måste inföskaffa ngr innom snar framtid.

Kommentering är stängd.