Kommentering är stängd.
Följ oss på Facebook
Följ oss på Instagram
Midsommar helgen blev magisk, först var det sonen som hade fest & sedan avslutades helgen med en fest för dottern….
Nu väntar en ny vecka & vi kör sommar öppet i Butik & Café & ändrar våra öppettider Onsdag - Lördag 11-15🤎
Hoppas vi ses…
Midsommar blommor, klänningar & fika….
Vi finns på plats för er idag Torsdag mellan 11-15 & erbjuder -25% på alla Kläder🤍 en sak till…
Vi bjuder på kaffe & kaka för er som äter lunch hos oss idag🤍
Hoppas vi ses🤍
Torsdag håller vi Öppet 11-15 i både Butik & Café🩶
Vi har massa fint & vi erbjuder -25% på Alla Kläder….
Välkomna 🩶
Midsommarafton & Midsommardag håller vi stängt…
Kom & häng med oss idag🩶 vi har midsommar blommor & klänningar & massa annat fint🩶 Butik & Café håller öppet 11-15….
Kom förbi vetja🩶
Så mysigt att vara tillbaka i butiken🩶 Missa inte att vi kör -25% på alla Kläder denna veckan, så är du på jakt efter en midsommar outfit borde du komma till oss, vi har mycket fint🩶
Från imorgon hittar ni även lite snittblommor som passar till midsommarkransen…
Kram Kram🩶
Midsommar är här….
Vi håller öppet denna vecka Tisdag - Torsdag 11-15 i både butiken & caféet🤍 vi har laddat butiken med massa fint & för att locka ut er på landet denna veckan tänkte vi köra -25% på alla Kläder (gäller vid minst 2plagg)
Välkomna 🤍
Tillsammans med dottern🩶
vi har solat, vi har shoppat, vi har fikat, vi skrattat & vi har bara suttit tysta sidan om varandra & tittat på folk🩶

hmmm det är nästan värt en lååång resa=)Annica
Vill man ju inte missa!! Ses!
Kramchristin
hittade din blogg av en slump, kikade även in i butiken och insåg att den ligger precis i närheten av mig =) Jag bor i Ekeby och kör förbi er skylt varje gång jag ska till mina svärföräldrar som bor i Kvistofta, tänker varje gång att jag ska stanna till och se vad ni har att erbjuda och nu ska jag minsann göra slag i saken =)
Men guuud såå mysigt…önskar jag kunde komma ifrån… kram Andrea
Hej Kajsa! Tvärr hann jag inte att komma igår….kan tänka mig att det blev en mysig kväll. Hoppas att vi ses snart. Kramisar från Carina