Arbete….
Ordning möter Oordning…..
Strålande sol & värme🤎 men vi finns på plats för er som vill njuta av vår mysiga miljö, inspireras & kanske ta en lunch…
Vi öppnar kl 11🤎
Butiken är fixad & vi har packat upp nyheter hela dagen🤎
Kom förbi, Onsdag - Lördag 11-15
Välkomna Onsdag 11-15 gäller både Butik & Café🤎
Vilka ljuvliga dagar & sommaren är här🤍 vi öppnar upp för sommarens öppettider, onsdag -lördag 11-15
Vi kommer säkert få det väldigt lugnt med tanke på vädret, så är det någon som behöver inrednings hjälp eller kanske någon som behöver förnya sin garderob, så finns vi här för er🩶
Kram kram
En liten paus från butiken & vips så flödar kreativiteten igen & resultatet blev ommöblering 🩶 De sista hyllorna ska dammas & ogräset ska tas bort innan vi öppnar upp onsdag kl 11.00
Välkomna onsdag - lördag 11-15🩶
Midsommar helgen blev magisk, först var det sonen som hade fest & sedan avslutades helgen med en fest för dottern….
Nu väntar en ny vecka & vi kör sommar öppet i Butik & Café & ändrar våra öppettider Onsdag - Lördag 11-15🤎
Hoppas vi ses…
Midsommar blommor, klänningar & fika….
Vi finns på plats för er idag Torsdag mellan 11-15 & erbjuder -25% på alla Kläder🤍 en sak till…
Vi bjuder på kaffe & kaka för er som äter lunch hos oss idag🤍
Hoppas vi ses🤍
Denna webbplats använder cookies. Genom att fortsätta surfa på webbplatsen godkänner du vår användning av cookies.
AccepterarGöm detta meddelandetInställningarWe may request cookies to be set on your device. We use cookies to let us know when you visit our websites, how you interact with us, to enrich your user experience, and to customize your relationship with our website.
Click on the different category headings to find out more. You can also change some of your preferences. Note that blocking some types of cookies may impact your experience on our websites and the services we are able to offer.
These cookies are strictly necessary to provide you with services available through our website and to use some of its features.
Because these cookies are strictly necessary to deliver the website, refusing them will have impact how our site functions. You always can block or delete cookies by changing your browser settings and force blocking all cookies on this website. But this will always prompt you to accept/refuse cookies when revisiting our site.
We fully respect if you want to refuse cookies but to avoid asking you again and again kindly allow us to store a cookie for that. You are free to opt out any time or opt in for other cookies to get a better experience. If you refuse cookies we will remove all set cookies in our domain.
We provide you with a list of stored cookies on your computer in our domain so you can check what we stored. Due to security reasons we are not able to show or modify cookies from other domains. You can check these in your browser security settings.
We also use different external services like Google Webfonts, Google Maps, and external Video providers. Since these providers may collect personal data like your IP address we allow you to block them here. Please be aware that this might heavily reduce the functionality and appearance of our site. Changes will take effect once you reload the page.
Google Webfont Settings:
Google Map Settings:
Google reCaptcha Settings:
Vimeo and Youtube video embeds:
You can read about our cookies and privacy settings in detail on our Privacy Policy Page.
Integritetspolicy
Underbart kontor,blir så avis…Jag har också den ambitionen att få till ett eget litet krypin=)Annica
Hej sötis!
Passa nu på att få gjort en massa bra när barnen e på dagis. Tänk så bra för oss kunder, allt fint du kommer gjuta i betong t ex 🙂 Glöm nu inte att du måste luncha, framförallt då med mig! Äta bör man annars dör man… 🙂
Största kramen
HGlömde ju skriva att kontoret e ju så fint..
Ska se om det blir rums skifte här hemma 🙂
Underbart kontor! Det skulle jag också vilja ha!
Här hade jag inte kunnat vara disiplinerad till att sitta och arbeta…
Jag hade drömt mig bort i denna arbetsplats…hihi.
Om jag hade haft plats…skulle ett sånt Kontor som du har varit en dröm. Lykos dig.
Så Ljuvligt fint.
Visst går tiden så snabbt…helt knäppt.Hoppas Alice hade det bra på Dagis idag…
Kramar Malin
Det blev ju jättefint! I like de bruna detaljerna :).
Hoppas det gick bra i helgen!!! Hade så gärna velat komma ut till er. Får helt enkelt bli nån annan gång.
Arbeta lugnt! Kram
Hej Kajsa!
Jag kan inte släppa tankarna på skylten jag ska gjuta hos dig i oktober. Kan inte bestämma ord… Tänk, tänk, tänk… 😉
Kul att helgen blev lyckad! Grattis till det! Jättemysigt kontor, förresten! Kramis!
verkligen ett härligt kontor! Själv har jag mitt i källaren men det är bra det med 🙂