Arbete….


Idag var första dagen på jobbet för mig….
Barnen lämnades på dagis vid nio tiden och sedan var det hem och här är mitt arbete….
Känns hur konstigt som helst…..
Men nu är mammaledigheten slut för mig med Alice….
Och verkligheten är ett faktum….
Idag visar jag på lite bilder från mitt kontor på övervåningen….
Gammalt möter Nytt….
Svart möter Vitt…
Mörkt möter Ljust…
Ordning möter Oordning…..
Kram Kajsa
7 Kommentarer
  1. Annica
    Annica says:

    Underbart kontor,blir så avis…Jag har också den ambitionen att få till ett eget litet krypin=)Annica

  2. STILinredningochdesign.blogspot.com
    STILinredningochdesign.blogspot.com says:

    Hej sötis!

    Passa nu på att få gjort en massa bra när barnen e på dagis. Tänk så bra för oss kunder, allt fint du kommer gjuta i betong t ex 🙂 Glöm nu inte att du måste luncha, framförallt då med mig! Äta bör man annars dör man… 🙂

    Största kramen

    HGlömde ju skriva att kontoret e ju så fint..
    Ska se om det blir rums skifte här hemma 🙂

  3. Barn & Inredning
    Barn & Inredning says:

    Här hade jag inte kunnat vara disiplinerad till att sitta och arbeta…
    Jag hade drömt mig bort i denna arbetsplats…hihi.

    Om jag hade haft plats…skulle ett sånt Kontor som du har varit en dröm. Lykos dig.
    Så Ljuvligt fint.

    Visst går tiden så snabbt…helt knäppt.Hoppas Alice hade det bra på Dagis idag…

    Kramar Malin

  4. Eden
    Eden says:

    Det blev ju jättefint! I like de bruna detaljerna :).
    Hoppas det gick bra i helgen!!! Hade så gärna velat komma ut till er. Får helt enkelt bli nån annan gång.
    Arbeta lugnt! Kram

  5. Aratorps Lena
    Aratorps Lena says:

    Hej Kajsa!
    Jag kan inte släppa tankarna på skylten jag ska gjuta hos dig i oktober. Kan inte bestämma ord… Tänk, tänk, tänk… 😉

    Kul att helgen blev lyckad! Grattis till det! Jättemysigt kontor, förresten! Kramis!

Kommentering är stängd.