Vackra händer…

För att lyckas med trädgårdsarbetet så krävs det att man har riktiga arbetshandskar
så att man kan ta i….
Dessa handskar finns att köpa i butiken….
Jag är inte mycket för mycket färg, men dessa blev jag glad av….
Nu är jag på jakt efter ett par matchande gummistövlar….
3 Kommentarer
  1. inredning&designhosmig
    inredning&designhosmig says:

    Ååh så fina! Dem jag har ligger här hemma oanvända o bara väntar på att få invigas. Bort med all snö o massor av plusgrader så vi kan börja plantera i trädgården:) vi kommer till butiken senare idag! Kram så länge

  2. Eden
    Eden says:

    Jag hade osså behövt fina trädgårdshandskar!!! De ljusrosa :). Får ta mig ut till dig snart igen o plocka på mig en del av de 100-tals grejerna jag egentligen velat köpa med mig hem :).
    Hoppas Ni haft en mysig helg i solen. Kram

  3. Helena
    Helena says:

    Helena sa…

    Vad roligt att du har haft mycket folk i butiken, hoppas de handlade också. Jag jobbade på Gröna Bönor, vi hade mycket folk också…och de handlade. Jag tycker rätt låt vann igår, vad tyckte du.

    Kram Helena.

Kommentering är stängd.