Kommentering är stängd.
Följ oss på Facebook
Följ oss på Instagram
Strålande sol & värme🤎 men vi finns på plats för er som vill njuta av vår mysiga miljö, inspireras & kanske ta en lunch…
Vi öppnar kl 11🤎
Butiken är fixad & vi har packat upp nyheter hela dagen🤎
Kom förbi, Onsdag - Lördag 11-15
Välkomna Onsdag 11-15 gäller både Butik & Café🤎
Vilka ljuvliga dagar & sommaren är här🤍 vi öppnar upp för sommarens öppettider, onsdag -lördag 11-15
Vi kommer säkert få det väldigt lugnt med tanke på vädret, så är det någon som behöver inrednings hjälp eller kanske någon som behöver förnya sin garderob, så finns vi här för er🩶
Kram kram
En liten paus från butiken & vips så flödar kreativiteten igen & resultatet blev ommöblering 🩶 De sista hyllorna ska dammas & ogräset ska tas bort innan vi öppnar upp onsdag kl 11.00
Välkomna onsdag - lördag 11-15🩶
Midsommar helgen blev magisk, först var det sonen som hade fest & sedan avslutades helgen med en fest för dottern….
Nu väntar en ny vecka & vi kör sommar öppet i Butik & Café & ändrar våra öppettider Onsdag - Lördag 11-15🤎
Hoppas vi ses…
Midsommar blommor, klänningar & fika….
Vi finns på plats för er idag Torsdag mellan 11-15 & erbjuder -25% på alla Kläder🤍 en sak till…
Vi bjuder på kaffe & kaka för er som äter lunch hos oss idag🤍
Hoppas vi ses🤍

Hej,
jag skulle önska jag hade möjlighet att dyka upp på en fika, ser inbjudande ut. Men avståndet gör det omöjligt. Men vem vet förr eller senare så kanske jag kan hälsa på i din butik!
Hälsningar Monica
Ser verkligen mysigt ut!
Fina bilder!! Var kan man köpa den fina hängade ljuslykta???
Mvh Malin
Hejsan alla…..
Till Monica, Förr eller senare, låter som en ide….
Till Monica…. Lyktorna har precis kommit in i butiken igen, så du kan skicka en mail så skickar jag de till dig….
Tack för era kommentarer, jag blir så glad…
Kram till er alla
Hej Kajsa!!
Tack för en riktigt mysig loppisdag idag…underbart fin butik du har.
Jag kommer tillbaka flera gånger!!
Blev sååå inspirerad.
Kommer nog på besök imorgon också… 🙂
Kram på dig kära du…
Ps. provade tolixstolarna, och de var sköna. Måste inföskaffa ngr innom snar framtid.