Härliga söndag….

Nu ska jag sätta mig i soffan och njuta….

En härlig tallrik med godsaker i en aldelles underbar morgonrock….
Ett härligt slut på en fantasktiskt helg….
Brie Parmaskinka Oliver i pesto Salami Basilika
Morgonrocken hittar ni på Hemtex…..
NJUTA…. Kram Kajsa
4 Kommentarer
  1. Helena
    Helena says:

    Hej på dig!

    Det ser ju jättegott ut…jag förstår att du njuter…
    Vad roligt att det har gått bra i helgen… vi ser fram emot mer loppisar, eller någaot annat roligt arregemang…du är dukig att hitta på….
    Kram Helena.

  2. Helt Enkelt
    Helt Enkelt says:

    ååå så gott!

    och tack för senast 🙂 hoppas att du haft riktigt mycket att göra i helgen!!!
    nu sitter jag här och njuter jag av mina fina ljus och en påse cheddarpopcorn 🙂

    vi funderar vidare på hösten och hörs på mailen.

    stor kram till dig!

  3. Tulipa
    Tulipa says:

    Hej!
    Vad roligt att det blev succe!

    Det var otroligt mysigt ute hos er!

    Blir besök igen nån dag när vägarna bär förbi!

    Kram Mariette

  4. Barn & Inredning
    Barn & Inredning says:

    tusen Tack för komplimangen:)

    SÅåån härlig morgonrock!!
    Det ser ut att du fick ett bra slut på din helg,
    med riktigt mumsig kvällsmat.

    Mås så gott kära du,
    Kram Malin

Kommentering är stängd.