Kommentering är stängd.
Följ oss på Facebook
Följ oss på Instagram
Imorgon Lördag ska det vara över 30 grader, så vi håller STÄNGT i både butik & cafe🤍 Så ses vi nästa vecka…
Trevlig helg & är det någon som åkt över 100 mil & som planerat ett besök under morgondagen, skicka ett SMS, så kanske jag kan öppna butiken för er….
KRAM KRAM
Spola fram några sekunder - Inspiration liven kommer efter ”whoops”❗️
Vi håller öppet för er som blev sugna, mellan 11-15 idag 🤎
Vill ni beställa från Liven, skicka oss ett DM så hjälper vi dig vidare🤎
Njut av helgen…
Vi startar Fredag kl 9 med en inspirations LIVE 🤎
Vi visar våra senaste nyheter & startar helgen på bästa sätt…
Kram Kram 🤎
Strålande sol & värme🤎 men vi finns på plats för er som vill njuta av vår mysiga miljö, inspireras & kanske ta en lunch…
Vi öppnar kl 11🤎
Butiken är fixad & vi har packat upp nyheter hela dagen🤎
Kom förbi, Onsdag - Lördag 11-15
Välkomna Onsdag 11-15 gäller både Butik & Café🤎

Helena sa..
Tack så mycket igen för en trevlig betongkurs och den goda maten….
Kram Helena.
Så fint ni har det ute på landet!
Ni är så duktiga och kreativa! Kommer att bli super med din köksträdgård.
Tack för supertrevligt bemötande och lån av toa idag.
Korgarna gjorde sig ordentligt på trädäcket!
Det kommer zinkbaljan också att göra så småningom.
Dock så passade mitt citronträd i mellankorgen och olivträdet i lilla korgen. Något förslag på vad som skulle kunna passa i största korgen?
Vänligen
Malin med systrar och barn
Helena:
Tusen tack för en trevlig kurs, med trevligt folk…. Vi ses snart igen…..
Malin:
Stort tack till er också…. I den stora korgen hade jag nog satsat på något gräs eller någon bambu…..
Många kramar Kajsa